Dag 4 - Shete Boca Park

7 november 2021 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Wat gaan de dagen snel.. dag 4 alweer.

Vanmorgen rond 0700uur opgestaan en Hans heeft verse broodjes en croissantjes gehaald. Om 0800uur zaten we aan het ontbijt.

Hier vlakbij zijn flamingo’s, die hebben we als eerste bezocht. Gewoon in het wild. We wilden vandaag naar Cristoffel Park richting het Noorden. Maar daar aangekomen bleek het te druk en moesten we ons inschrijven voor een tijdslot. Het is wel zondag vandaag, en dat verklaarde de drukte. We besloten een andere dag terug te komen.

Dan maar doorrijden naar Shete Boca Park. De ruige kant van Curaçao, met een prachtig landschap waar je kunt wandelen en diverse plekken bezoeken. Het water ketst tegen de rotsen, en je kunt er zelfs afdalen tussen de rotsen.

Daar hebben we anderhalf uur doorgebracht. Daarna verder naar het Noorden, en gekeken voor mooie plekken om later deze week te bezoeken. Playa Kalki en Playa Grandi zijn echt de moeite om terug te komen. Restaurant Jaanchi zullen we dan ook aandoen.

Langs de kust weer afgezakt naar huis, alwaar Gianni en Naomi een duik in het zwembad namen. Hans en ik zijn boodschappen gaan doen.

Daarna gedoucht, de race van Max gekeken in Mexico op VPN. En ja Max won de race, Hamilton tweede en Checo derde.

We hebben “thuis” gegeten, kip ketjap met rijst! Vandaag was t Hans’ beurt te koken. Was echt lekker!

Het loopt tegen 2100uur en ik denk dat iedereen zo naar bed gaat.

Slaap lekker iedereen 💤 💤

1. Lydia en Jan:
    8 november 2021
    Prachtige natuur foto’s en leuk die flamingo’s🦩je boft met twee van die mannen die het koken in de vingers hebben 😊 lekker smullen
  2. Branca:
    8 november 2021
    Prachtig, wat een mooie omgeving en wat een mooie foto’s!👍
    En als pleister op de wonden, Max gewonnen en de rest weet je 😢. Hier niet zo’n jubelstemming ❌❌❌ Zit jij daar aan het einde van de steiger? Mensen geniet lekker verder, wij gaan door met onze verplichtingen (Wil), verhuisd donderdag. Enjoy 😉 en groetjes van ons.
  3. Lida van Beek:
    8 november 2021
    Prachtig wat een mooie natuur. Fijn leuke uitjes het zonnetje lekker eten. Genieten maar🌺. Veel plezier!!
  4. Ton & Anneke:
    8 november 2021
    Mooie plaatjes, goede berichten!
    Geniet ervan!