Dag 14 - De laatste volle dag

17 november 2021 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Vandaag bijtijds op. Hans had ontbijt verzorgd en is daarna met Gian de huurauto gaan aftanken en boodschappen doen voor vanaaf.

Om 1100uur kwam de man van de autoverhuur de Jeep halen.

De rest van de dag in en om het huis. Omdat t regelmatig regende was t geen straf. Zwemmen en zonnen zat er toch niet in. We hebben allemaal de koffers deels ingepakt. En Gian heeft wat voorbereid voor het avondeten.

We hadden afgesproken met de eigenaren om de laatste avond een BBQ te organiseren. Wij zorgden voor het eten en zij voor de drank. Gian heeft er nog een grote salade en verse watermeloen gemaakt.

Om 6uur gingen we met z’n zessen aan tafel. Supergezellig en het is laat geworden.

En wat over is maken we een lunch van (hamburgers 🙂)

Ik heb alvast ingecheckt, maar vooralsnog 29 stoelen open. We gaan morgen rond half4 naar de luchthaven .. we worden gebracht.. Dus eigenlijk tijd zat.

Het loopt tegen middernacht, ik ga vast lekker slapen. De laatste nacht!

1. Lydia en Jan:
    18 november 2021
    Alweer de laatste nou jullie kunnen fijn terug kijken op een heerlijke vakantie! Have a safe flight ✈️ en tot snel! Dikke kus van ons 💋
  2. Branca:
    18 november 2021
    Wat is dat weer snel gegaan! Ook wel weer lekker om naar huis te gaan. Wens jullie een goede vlucht, veilig weer thuis en tot snel. Bedankt voor het delen van jullie verhalen, fijn om er een stukje bij aanwezig te zijn. Liefs van ons💋
  3. Ton & Anneke:
    18 november 2021
    Geniet van de laatste dag en veilige reis terug!