Dag 2 - De eerste volle dag op het eiland

5 november 2021 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Vandaag in alle vroegte opgestaan. Klaar wakker om half6, maar niet zo gek als je om 2000uur gaat slapen.

Samen ontbeten en een duik genomen in het zwembad. Heerlijk! Het zonnetje brandt al lekker om 0800uur s morgens! Niet koud en zeker niet te heet nog. Om 11uur werd de auto gebracht. We hadden een small SUV besteld maar we kregen een flinke Jeep mee. Geen straf en daar houden we het met de vakantie prima mee uit.

Nog wat tips en trics gekregen van plekken die je gezien moet hebben.

Voor vandaag houden we t rustig. We hebben bij de Carrefour en de supermarkt van gister boodschappen gedaan. Vanavond een komkommer/bleekselderij salade en een pasta schotel met tonijn. Makkelijk en lekker.

Omdat iedereen van de reis nog wat vermoeid is houden we t rustig vandaag.. en dus de rest van de middag in en om het huis en zwembad. Hans heeft naar flippers gezocht maar helaas. Morgen verder zoeken, duikmasker hebben we.

En we hebben een van de twee schildpadden ontdekt, ze heten Wipneus en Pim. Maar wie wie is, geen idee. De kat heet Pannenkoek en ze hebben nog een andere kat gehad die Poffertje heette.

Het loopt nu tegen 2000uur, we hebben net gegeten en ik zit aan een bakkie koffie. Denk niet dat we het heel laat maken.

Morgen bijtijds op. Het plan is naar Blue Bay te gaan en in de middag naar een shopping Mall. Welterusten 😴

1. Lydia en Jan:
    6 november 2021
    Heerlijk rustig dagje dus, dat is vakantie :) Leuk huisje, prima karretje en wat leuk al die diertjes. Enjoy en ben benieuwd naar jullie avonturen. xxx van ons
  2. Lida van Beek:
    6 november 2021
    Gezellig kleurrijk huisje. Knus! Leuk wat diertjes om jullie heen. Nu maar toeren met de mooie wagen en om jullie heen kijken.
    Hier worden bladeren geblazen en een zonnetje is er vandaag niet. Genieten jullie van al het moois en een fijne dag. Liefs😘
  3. Branca:
    6 november 2021
    Ziet er gezellig uit, goed uithouden toch? Heerlijk een ruime auto. Geniet lekker door.