Dag 8 - Schoonmaakdag

11 november 2021 - Willemstad, Nederlandse Antillen

We zitten hier precies een week, tijd gaat snel maar de tweede week zal nog veel sneller gaan. Vandaag was uitslaapdag, dus geen plannen voor de ochtend. Maar we zaten evengoed bijtijds aan t ontbijt.

Hans en ik hebben vandaag doorgebracht in en om het huis en  aan t zwembad. De beddengoed is gewassen, ik heb de kleine wasjes met Biotex gedaan en we hebben het huis incl badkamer een sopbeurt gegeven. Daarna lekker rusten aan het zwembad.

Naomi en Gianni zijn naar Blue Bay gereden en hebben daar een paar uur doorgebracht. Helaas geen bedje in de schaduw, omdat ze waarschijnlijk “aan de late kant waren”. Met gevolg dat ze aardig verbrand waren. Maar Naomi blijft optimist en zegt “Vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje”. 😅 Thuisgekomen goed ingesmeerd met aftersun dus dat komt helemaal goed 👍🏻

Vandaag was het Hans en mijn beurt voor de surprise dinner. We hebben gekozen voor Pizza Mare op Mambo Beach.

Een leuke tent en een Italiaanse kok 👍🏻 vooraf wat bruscetta met diverse toppings en garlic bread, en als hoofdgerecht 2x pizza voor Gian en Naomi en voor Hans en mij de spaghetti vongole (kokkels). Ik ben wel kritisch als t om Italiaans eten gaat, maar deze was erg goed! Toe lekker koffietje voor de dames en Gian Tiramisu en Hans een bolletje vanille-ijs.

Terug naar ons huis was t best druk op de weg, en zelfs een politie controle. Weet niet of het alcohol- of rijbewijs controle was, maar ik reed omdat ik niks gedronken had, en we werden niet aangehouden.

Eenmaal thuis verdwenen Gian en Naomi richting bed, ik heb nog lekker een gemberthee genomen en ga ook zo slapen.

Welterusten vast 🛌 😴

1. Lydia en Jan:
    12 november 2021
    Mnommm mnommm ziet er heerlijk uit 😋
  2. Lida van Beek:
    12 november 2021
    Wat een heerlijkheden en leuke dagen😉