12 november - Laatste volle dag in Hoi An

12 november 2023 - Hoi An, Vietnam

Wederom heerlijk geslapen en om 0630uur klaarwakker. Rustig aan gedaan en om 0800uur naar het ontbijt. Tijdens het ontbijt een gigantische regenbui, met bakken uit de hemel maar na een uur weer helemaal droog.

We hebben eerst een stuk gelopen, en kwamen zowaar buffels op t strand tegen. Die werden soort van uitgelaten, en liepen in een kudde van het strand weer terug naar de weide.

Eigenlijk is het een saaie dag voor de lezers want we hebben niets anders gedaan dan op het strand en aan t zwembad gelegen. De laatste dag alweer dat het kan, dus profiteren!

Vanaaf gegeten bij een tentje net buiten het resort, waar ze heerlijke Vietnamese curry’s maken.
Op een haar na, een geweldige plek!

1. Branca:
    13 november 2023
    Boog kan niet altijd gespannen staan buuf, geniet lekker van je niks doen daggie. Is ook vakantie toch!
  2. Yvonne:
    Niks doen is heerlijk! Enjoy❤️
  3. Lydia en Jan:
    13 november 2023
    Puur genieten, rust, zon beetje regen 🤪 en lekker eten wat wil een mens nog meer.
  4. Heidi:
    Ziet er prachtig uit. Lekker relaxen ook belangrijk!