21/22 november - Laatste dagen in Bangkok

22 november 2023 - Bangkok, Thailand

De laatste 2 dagen niet veel spannends of noemenswaardig gedaan.

Vandaar 2 dagen in één..de dagen bestonden uit ‘s morgens luxe ontbijt, en daarna de stad in. Gister zijn we naar een grote shopping mall/market geweest (de meeste bezienswaardigheden hebben we in 2017 gezien) en vandaag ook geshopt maar in combinatie met het Skydeck van Baiyoke. Naar de 84e verdieping! Erg leuk en boven hebben ze een soort revolving deck. Daar kun je stil staan en toch om de toren heen draaien. Ik heb het geduld er niet voor dus ben met camera rond gaan lopen. En het draait helemaal niet snel hè dus je kan het overal heel goed zien. Bij de entree zat een ticket voor een drankje dus die ook gelijk maar ingelost haha…

De Mall van gisteren was de Pratunam Market en vandaag bij de toren allemaal kleine winkeltjes waar je uren door kunt brengen. Heel veel rommeltjes maar ook leuke dingetjes.

Met de Grab heen en terug naar het hotel, wat een uitkomst is dat. Zo omzeil je die talrijke mannetjes die je de TukTuk in willen hebben.

Ik heb voor morgen al ingecheckt en een taxi geregeld. De vlucht vertrekt rond 1230uur onze tijd, maar heb de taxi besteld om half9. De weg naar de airport is rete druk, en je moet er wel 45mins voor uittrekken. Met dat ook de paspoort en security tijd zal vergen, doen we er goed aan bijtijds te vertrekken.

Nou, onze laatste avond breekt aan. Heel apart als je je bedenkt dat je al 3 weken op reis bent. Seoul lijkt heel lang geleden… vind het ook niet erg naar huis te gaan, mis me kind, alleen zal de temperatuur tegen vallen … ach het went ook wel weer. Alles inpakken en zo nog gezellig samen uiteten.

1. Lily:
    22 november 2023
    Goede vlucht naar huis morgen, de temperatuur zal zeker tegen vallen maar fijn om weer thuis te zijn! Ik heb genoten van jullie reisverhalen! x
  2. Branca:
    22 november 2023
    Geniet lekker van jullie laatste dag en veilig weer thuis. Goede vlucht en tot gauw 💋👍😘👋
  3. Pj meijer:
    22 november 2023
    Alle reisverhalen gelezen er leuk allemaal
    . Fijne terug reis . 😘
  4. Lydia en Jan:
    22 november 2023
    Jullie kunnen terugkijken op een mooie reis en hele goede reis terug! 😘
  5. Astrid:
    23 november 2023
    Ook ik heb alles gevolgd en vond het erg leuk. Mooie foto's ook! Wens jullie een voorspoedige terugreis!
    xxx