11 november - Hoi An ontdekken

11 november 2023 - Hoi An, Vietnam

Heerlijk geslapen en eindelijk niet vroeg op! Wat een luxe.

Na een lekker uitgebreid ontbijt een taxi (met meter) genomen naar de oude deel van de stad. Geen Grab taxi te vinden. Daar zijn allemaal kleine winkeltjes en barretjes. Super gezellig maar ook toeristisch. We zagen groepen met een tourleader en waren blij dat we op onszelf waren. Zelf kun je bepalen wat je wilt zien en doen.

We hebben wat souveniertjes gekocht voor vrienden, en ergens een koude koffie en thee gedronken. Later nog geluncht. Het zou 33gr worden vandaag, dus voor t heetst van de dag terug naar het resort.

De middag aan het zwembad doorgebracht, en een vlucht geboekt voor maandag van Da Nang naar Ho chi Minh. Ook de was aan de wasserette in het resort afgegeven, die eind van de middag al gewassen en gestreken was. Perfecte service!

Om 1900uur naar het restaurant van het resort, want vanavond was de lichtjes-avond in Hoi An. En vanuit het restaurant kon je alles prima zien. Hans mocht zelfs helpen de kaarsen aansteken. Kan die weer van de bucketlist haha…

We gaan zo slapen, morgen weer een nieuwe dag!

1. Lydia en Jan:
    11 november 2023
    Ook nu weer puur genieten, jullie verblijf ziet er top uit Enjoy de komende dagen. 😘
  2. Heidi:
    13 november 2023