Dag 8 - De laatste dag in Melbourne

8 november 2019 - Melbourne, Australië

Vandaag uitgeslapen.. geen bijzondere plannen..

Ontbeten op de kamer met koffie, thee en lekker broodje.

Begonnen met een tour op de beroemde Tram van Melbourne.

De rit brengt je langs alle bezienswaardigheden van de stad. Je kunt uitstappen waar je wilt en later weer de Tram verder nemen. Heel leuk en een aanrader voor wie plannen heeft om Melbourne te bezoeken.

Daarna een Shopping Mall bezocht, waar je nooit met lege handen uitkomt 😅.

Ik was op zoek naar een boek die ik heb gevonden (in Nederland is die nog niet uit, ik dacht in December pas).  Gianni helemaal blij met de nieuwe outfit, maar wel steeds kijken of t goedkoper is dan in Nederland. Dus smart shopping 😄.

Terug in het hotel ingecheckt voor de vlucht van morgen van Melbourne naar Sydney. We vliegen met Virgin Australia om 1500uur morgen.

Vanavond gegeten in een geweldig steakrestaurant. Op 15min loopafstand een klein restaurantje met max. 20 tafels. Al het vlees uitgestald in een koeling in de zaak en je ziet precies je vlees bereid worden. Ik zal een foto plaatsen, wij hadden zoiets nog niet gezien. Het vlees was superlekker, met wat groente en aardappels, meer dan genoeg.

Nu alles inpakken voor morgen, wederom een reisdag. Welterusten!