Dag 7 - Sightseeing Melbourne

7 november 2019 - Melbourne, Australië

Vandaag rond 0800uur op, en besloten niet in het hotel maar bij de Mac om de hoek te ontbijten. Weer es wat anders..

De eerste stop was Queen Victoria Market. Een overdekte markt in twee delen. Een deel waar verse vlees en vis, groente en andere etenswaar te koop is. Geweldig om te zien. En het andere deel kun je souveniertjes kopen. Wat je maar wil hebben ze te koop. En natuurlijk hebben we de portemonnee omgekeerd. Zulke leuke spulletjes.

Aan het eind van de market talloze tentjes met food en drinks.

Voor degene die in de toekomst Melbourne bezoeken, de Market is een MUST!!

Verder hebben we de volgende plekken bezocht: Royal Arcade, Melbourne Town Hall, St Pauls Cathedral, Flinders Street Station, Federation Square en Eureka Skydeck (ook een MUST 😊).

In de Eureka Skydeck ga je naar de 88e verdieping alwaar je rondom de stad kan zien. Prima uitzicht en bij mooi weer as far as the eye can see.

Niet goedkoop (AUD25 p.p.) maar als je er toch bent de moeite waard.

Ik zal wat foto’s posten zodat je kunt zien hoe het eruit ziet.

Trouwens Burger King heet in Australië Hungry Jack. Geen idee waarom het zo anders heet.

Gian is met Hans na de stadswandeling de sportschool ingedoken.

We gaan vanavond uiteten maar nog een verrassing.

1. Ton & Anneke:
    Hai
    Jullie zijn lekker aan het ontdekken en aan het genieten.
    De dagen zullen vliegen.
    Groetjes😉
  2. Branca:
    7 november 2019
    Klinkt geweldig allemaal, jullie zijn lekker bezig en heerlijk om te lezen. Leuk de market, wat voor mij hihi. Staat op mijn lijst, maar of het ooit afgevinkt gaat worden? Ben er bang voor! Nu nog de foto’s, ben super benieuwd. Enjoy 😉
  3. Lydia en Jan:
    7 november 2019
    Heerlijk goed de toerist uitgehangen 🤣 kijk al uit naar de foto’s 😘