Planning draait op volle toeren

30 september 2023 - Almere, Nederland

Ben ondertussen heel druk met de voorbereidingen.

Behalve de lange vluchten die al een paar maanden geleden geboekt zijn, heb ik nu ook de vlucht van Seoul naar Hanoi geboekt, de vlucht van Saigon naar Phnom Penh en de laatste van PP naar Bangkok.
Ook de hotels in Seoul, Hanoi en PP zijn geboekt. De laatste 2 ivm aanvraag visa voor Vietnam en Cambodja. Vietnam visa zijn goed gekeurd en de 18e oktober moet ik die van Cambodja indienen.
Nog een hele toer moet ik zeggen en zeker niet goedkoop.
Verder besloten niet naar Ankor Wat/Siem Reap te gaan omdat simpelweg het schema veels te krap wordt. En je wil gewoon niet elke dag reizen, je moet ook op adem komen ergens.

Maar dat betekent meer tijd in PP en dan kunnen we daar meer zien en doen.

Op 2 oktober krijgen we nog een vaccinatie tegen buiktyfus. De andere vaccinaties zijn allemaal nog geldig. En Malariatabletten hoeft niet.

Nog een maand en dan gaan we vertrekken. Heb er nu al helemaal zin in!