Dag 5 Reis terug naar Oslo

9 februari 2024 - Oslo, Noorwegen

Rond 0700uur opgestaan en lekker ontbeten. Alles ingepakt en rustig aan gedaan tot half11. Uitgecheckt en de bus gepakt naar de luchthaven. De wind was minder fel dus het gevoel was identiek aan de temperatuur -11.

Gelukkig kon onze koffers doorgelabeld worden naar Oslo zodat we niet in Tromsö de bagage hoefden op te halen. De vertrekhal stelt niets voor, een paar stoelen en een koffie machine. Heel kneuterig maar leuk! Hans noemde het al de kleinste luchthaven ooit bezocht, en dat gold voor mij ook.

Om 1315uur vertrokken we naar Tromsö. Wederom een prop vliegtuig. Free Seating maar voller bezet dan de heenvlucht. Veertig minuten later gingen we landen.

Twee uur overstaptijd maar voor de SAS vlucht hadden we gelukkig al stoelen.

Koffietje gedaan en wat te eten, rondgeneusd in de winkels en zo gaat de tijd snel voorbij. Om 1540uur vertrokken we weer. Een rustige vlucht maar toch 2 uur onderweg.

Aangekomen in Oslo is Hans gaan kijken voor de trein en ik heb de koffers gehaald. Teamwork, want ik kon zo door van de bagageband naar de trein. We hadden de FlytoGet van Gardemoen naar de stadscentrum. Een reis van ongeveer 20mins zonder tussenstops. Een aanrader als je naar Oslo reist. Van het Centraal Station is het een minuut of 7 lopen naar het hotel.

Vanavond uiteten geweest bij een Pizzeria. Prima, want na zo een dag smaakt alles. We hebben nog rondgelopen in de Oslo Mall, maar daarna toch echt weer terug naar het hotel. We gaan lekker slapen, en morgen bijtijds op om de stad te verkennen.

Welterusten!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Branca:
    9 februari 2024
    Veel plezier in Oslo. Weer leuk om alles met jullie te beleven 👍 Ik voel zelfs de kou brrr haha 😂
  2. Lydia en Jan:
    10 februari 2024
    Lekker dat de reis voorspoedig ging

Jouw reactie