19 november - Laatste volle dag in Cambodja

19 november 2023 - Phnom Penh, Cambodja

Vandaag wederom voor de wekker wakker. En bijtijds gaan ontbijten.

We hebben niets op het programma, en willen de ochtend in de stad doorbrengen. Heerlijk uitgewaaid langs de rivier, koffietje gedaan en wat dumplings gegeten na 12uur. Een hele toffe overdekte markt gevonden, maar op een tasje en een groot potje tijgerbalsem na niets gekocht 🤗

De middag aan het zwembad door gebracht. Een zonnige dag vandaag dus perfect om zo door te brengen. Even helemaal niks.

Heb F1 in Las Vegas teruggekeken, erg vermakelijk en Max gewonnen, kers op de taart.

Einde middag lekker gedoucht en klaargemaakt om uit eten te gaan.

Teruggegaan naar Davids Noodles Restaurant (waar we de 2e avond ook waren), wat een toptentje is dat!

Nu de koffers aan het inpakken want morgen wederom een reisdag.  We worden om 0800uur opgehaald, en de vlucht gaat rond half12 naar Bangkok.

Straks lekker slapen want morgen weer een drukke dag.