18 november - Rustdagje

18 november 2023 - Phnom Penh, Cambodja

Vandaag uitgeslapen! Om 0700uur klaarwakker hahaha..

We moesten vanmorgen van kamer wisselen. Wat was het geval? Ik had voor 2 nachten geboekt en we zouden doorreizen naar Ankor Wat, maar omdat we anders geen rust konden pakken, en we alleen maar aan het reizen zijn, besloten 2 dagen langer in PP te blijven en Ankor Wat te skippen.

Maar onze kamer was niet beschikbaar voor de 2 extra nachten, dus moesten we verkassen naar een duurdere kamer. Niet erg, was maar €13 per nacht extra. Dus alles ingepakt, en klaar gezet. Het personeel zou onze koffers in de nieuwe kamer zetten.

Wij zijn de stad ingegaan. Heerlijk gewandeld langs de rivier Mekong.

Onderweg koffietje gedaan en het Hard Rock Café bezocht.

Langs het water staat een heerlijk windje, en met 32gr is dat een uitkomst. Ook hier geen gekkenhuis met scooters, dus oversteken is prima te doen.

Bij terugkomst de nieuwe kamer gekregen. Inderdaad groter als de eerste en met dezelfde luxe, heerlijk. De middag aan het zwembad doorgebracht, en kwalificatie F1 in Las Vegas gekeken. Max start vanaf 2e positie morgen.

‘s Avonds is er in het hotel een grote BBQ waar je kunt kiezen tussen de Oosterse of de Westerse versie, en wij kiezen natuurlijk voor de Oosterse versie.

Een portie met z’n tweetjes was meer dan genoeg, en toe Palm Fruit Sticky Rice!

Half9 terug op de kamer, nog ff tv kijken en lekker slapen! Welterusten 😴

1. Kelly: