Dag 4

29 mei 2018 - Boquete, Panama

De vierde dag was er een van weinig spannends.. zoals gezegd een rij-dag van Panama-stad naar Boquete. Een trip van een uur of 7.

Er is één snelweg “Panamerican Highway” en die rijd je af.. door stadjes en bergen, maar echt doorrijden kun je niet.. de max snelheid 100km haal je zelden.. iedereen haalt links en rechts in.. en tussen Santiago en David geldt een beperking van 80km p/u, en juist dat stuk weg is doodstil en nodigt uit harder te rijden. Maar doe t niet, de wegpolitie staat overal te controleren.

Rond 6 uur kwamen we aan in Boquete, in het donker, dus veel hebben we nog niet kunnen zien. We verblijven heuvel op in een hotel Palo Alto, met uitzicht op de vulkaan. Mooie ruime kamer met douche/toilet en koelkast.

We hebben gegeten in Big Daddy Inn, een soort Mexicaans restaurant maar super lekker. Vaak de kleinste tentjes waar je het minst verwacht, als je de gevel ziet zou je doorrijden, maar deze werd getipt door de receptie- vrouw.

Terug in de hotelkamer nog wat voetbal gekeken, Panama speelt een vriendschappelijke wedstrijd tegen Noord Ierland maar in 0-0 geëindigd.

Hier in Panama zijn de mensen helemaal ondersteboven want hun Nationale team heeft het WK2018 bereikt, zij wel..........

Tijd om te gaan slapen.. tot morgen!