De tweede dag in Panama

27 mei 2018 - Panama City, Panama

Omdat we bijtijds (Panama tijd) in slaap vielen, waren we om 3 uur vannacht klaarwakker...dat is minder...Draaien, wegzakken, en weer wakker...om 0600uur er maar uitgegaan.

Eerst lekker bakkie op de kamer gedaan.

Het super-de-luxe ontbijt is van 0630-1030uur.. dus we waren er bijtijds aanwezig. Ze hebben een ruime keus in eiergerechten, zelfs ei Benedict...Broodjes, beleg, continental en English breakfast.. veel vers fruit (in Nederland is t vaak nog te onrijp), zoete broodjes, salades.. te veel om op te noemen.

Daarna zijn we met de auto erop uit gegaan.. zeg maar de wijde omtrek ontdekken. We wilden richting Colon in het Noorden, maar zonder TomTom belandden we in La Chorrera naar het Westen haha.. errug warm, gemiddeld 35graden. Veel kunnen zien door t prachtige weer.

We gaan zo uiteten .. in een authentiek Panamees restaurant.. El Trapiche, en bijtijds slapen. Morgen wordt een lange dag.. we gaan een stadstour maken van 8uur lang.

En we moeten ons in een cafetaria in een ander hotel om 0800uur melden ..

Maar zien dan wel alle belangrijke hotspots in Panama!

1. Lydia en Jan:
    28 mei 2018
    De leukste plekjes zijn die je zelf ontdekt hahah en met die auto is dat geen straf toch ;) en op naar morgen dat gaat vast een mooie tocht worden...
  2. Branca:
    28 mei 2018
    Zag er weer mooi uit! Alvast heel veel plezier morgen en een dikke kus van ons XXX