Dag 4 - Terug naar huis

5 maart 2020 - Tromsø, Noorwegen

Vandaag is alweer de laatste dag. Vroeg opgestaan, aangekleed en koffertje gepakt.

Om de hoek van ons hotel gaat de Airport-bus elk half uur. En je bent zo op de luchthaven van Tromsö .. een stukje landingsbaan met een schuur ernaast 😃.

Om 1245uur nemen we de SAS-vlucht naar Oslo alwaar we rond 1440uur aankomen. En de KLM vertrekt rond 1700uur naar Amsterdam.

Voor de SAS vlucht hebben we gelijk stoelen gekregen, alleen voor de KLM is het afwachten. De vlucht staat er “redelijk” voor, dus we horen het bij de gate.

Hier eindigt onze trip naar Tromsö. Het was het allemaal waard, een echte belevenis. En ik zou ieder ander het aanraden. De echte pakken sneeuw, de frisse lucht, de vriendelijke mensen en het Noorderlicht. Het enige wat tegenviel - maar dat wisten we - is de levensstandaard hier. Die ligt een stuk hoger, en alles is een stukje duurder. Maar als je daarmee rekening houdt heb je een wereldvakantie.

Tot de volgende trip 👋🏻

1. Ton & Anneke:
    5 maart 2020
    Goeie en veilige thuisreis!
  2. Branca:
    5 maart 2020
    Zit het er alweer op! Maar wat moet het prachtig geweest zijn, zo aan de foto’s te zien. Zoals je het omschrijft ziet alles er zo vriendelijk uit. Fijn dat jullie genoten hebben en een goede vlucht naar huis. Bedankt voor het meenemen in jullie mooie avonturen. XXX