Dag 21 - Max for a day

21 november 2019 - Caloundra, Australië

Vandaag niet veel op het programma. In de ochtend ontbeten en lekker bij het zwembad.

In de middag naar de grootste Kartbaan van Australië, hier niet ver vandaan. Het was er niet druk, als er 10 op de baan waren is het veel.

Hans en Gianni kregen een netje op het hoofd voor hygiëne en de helm gaat er bovenop. We hadden geboekt voor 2x een  kwartier. Maar omdat het zo rustig was kregen we 2x een half uur voor dezelfde prijs.

De mannen vonden het geweldig.. lekker scheuren ala Max. Gian reed als een malle weg, terwijl Hans de eerste bochtjes wat voorzichtiger nam. Gian reed zelfs zo snel dat hij Hans op een ronde inhaalde.

Ik probeerde alles te filmen en fotograferen, wat niet makkelijk is als ze in een split second voorbij komen.

In de pauze na een half uur wat fris genuttigd, en ze moesten toegeven dat de concentratie en zelfde zithouding vermoeiend is. Laat staan als je als F1 coureur anderhalf - 2 uur moet zitten. Maar ja, die mannen trainen hard daarvoor.

Het tweede half uur ging ze al een stuk beter af.. het was inmiddels al weer drukker op de baan.

Gianni was zo druk met inhalen, dat hij op een gegeven moment zelfs spinde.

Wachten tot iedereen voorbij is en weer recht terug op de baan 🏎.

Een hele leuke ervaring, en Gian is vast besloten in Nederland vaker te gaan karten.

Op de terugweg boodschappen gedaan en de rest van de middag lekker bij het appartement, Gian naar de sportschool en wij bij het zwembad.

Het is nu half12, tijd om te gaan slapen 🛏.

Welterusten 💤....

1. Lydia en Jan:
    22 november 2019
    🏎 wroemmmmm......zo leuk Karten ik snap ze hoor 😜 en even wat dagjes rust is ook vakantie hoor geniet er lekker van!
  2. Yvon:
    Pole position voor Gianni👌
  3. Branca:
    22 november 2019
    Gave baan daar! Beter dan zo een binnen circuit hier bij ons. Het schiet alweer op voor jullie, vliegt echt voorbij de tijd. Geniet er nog even van en we zien jullie volgend weekend. Groetjes van ons 😘