Dag 5 in Bangkok

15 september 2017 - Bangkok, Thailand

Vandaag was weer a busy day... na het ontbijt alles inpakken om weer te verkassen naar het Sheraton.. deze keer een kamer op de 15e verdieping met riverview.

Alles uitgepakt, en spulletjes verzameld voor de laundry service. Wat op de hand moeilijk gaat meegegeven, en de easy dry spulletjes zelf gewassen met gekochte wasmiddel.

Rond half4 de hop-on-hop-off boot genomen naar Khao San Road. Een soort Albert Cuyp 2.0. Je weet niet waar je kijken moet! Allemaal winkeltjes met heel veel rommel, souvenirs, kleding, vers fruit, en onwijs veel barretjes.. echt leuk om een keer te zien.
En wat ook heel populair is hier in Bangkok .. het laten maken van een maatpak voor weinig. Hans werd continue "besprongen" voor een maatpak. Nou als er één daar een hekel aan heeft is het Hans, die draagt NOOIT een maatpak. Ja op onze trouwerij, maar daarna nooit meer. Ga dat die mannetjes maar duidelijk maken.. hahaha.. en ik liep overal doorheen.

Boven Bangkok pakten de wolken samen.. en omdat we aan t eind van de wandeling waren, zijn we ergens gestopt voor een Cola en Bier. Leuk langs de straat, waar je iedereen voorbij ziet lopen. Maar ons eerste glas was nog niet eens half leeg of de bui barstte los. Wederom warme regen met grote druppels. We zaten beschut.
Gewacht tot het opknapte. Een klein uurtje later, en het was zo goed als droog.

De taxi genomen terug richting hotel, maar gevraagd te stoppen bij "Harmonique".
Tijd voor heerlijk Thais eten. Kom maar op met de curry's haha..
Deze keer wel een toetje.. Mango Sticky Rice .. je mag me er 's nachts voor wakker maken.  Buikje rond terug gelopen naar het hotel.
En guess what.. de meegegeven was lag gestreken en wel in een mandje op bed.
Top service!

Het is nu 2200uur, en we gaan zo slapen. Morgen even het weer afwachten v.w.b. de planning. Onze laatste dag in Bangkok!

1. Cat:
    16 september 2017
    Yo mams! Je moet boeken gaan schrijven! Wat een leuke blog! Fijn om te lezen dat jullie het zo naar het zin hebben. Geniet er lekker van. Wij hebben hier ook regen. Grote druppels, maar kkkkkoud. Lijkt wel herfst. Later! X