Nog één dagje Beijing

4 november 2019 - Peking, China

Vandaag een rustig dagje gepland. Uitgeslapen tot half7 🤗.. tja iedereen heeft last van jetlag, maar je hebt wel wat aan je dag. Lekker ontbeten en geluierd.. rond 10uur naar de winkelstraat Wangfujing. De moeite waard.. onvoorstelbaar veel merkwinkels (voor elk wat wils), souvenirshops, foodketens en eettentjes. Je kijkt je ogen uit zoveel dat er te zien is. Zodoende kun je rustig wat uurtjes doorbrengen. Gian zocht twee specifieke winkels die we ook vonden maar niet zijn gewenste kleding hadden. Gian zoekt altijd iets bijzonders maar de Chinezen hebben alleen maar standaard spulletjes. Jammer maar wellicht slaagt hij nog verderop in de vakantie.
Met de taxi weer richting hotel, en opvallend genoeg was het veel rustiger onderweg dan in het weekend. Dan krioelt het van de auto’s en rij je letterlijk file. Vandaag is maandag en we waren zo weer terug in het hotel.

Gianni en Hans zijn nu in de sportschool, en ik pak alvast wat spullen voor morgen.

Vanavond lekker samen een hapje gegeten en de rest inpakken. De ober hier in het restaurant spreekt heel minimaal Engels.. Gianni bestelde GingerAle.. komt ie eerst met Cola Zero aanzetten.. nee GingerAle... ahhh okay just a moment.. komt de ober terug met een fles Pellegrino water.. nee GingerAle.. ahh okay.. what is it? Gian op de mobiel een plaatje laten zien... ahh okay just a moment...en daar was de GingerAle.. 😂😂

Morgen een lange dag voor de boeg, dus stilte voor de storm.

1. Branca:
    4 november 2019
    Doe maar kalmpjes aan, je hebt tenslotte vakantie. Prachtige moderne stad, denk dat je niet uitgekeken raakt? Zijn de prijzen nog zo laag? Alvast een goede reis morgen en de groetjes van ons 😘
  2. Lydia en Jan:
    4 november 2019
    Shop walhalla dus daar 🤪 goede reis morgen kijk uit naar jullie volgende blog.
  3. Yvon:
    4 november 2019
    Zo, eindelijk even alles gelezen!
    Hoorde van Dais al dat jullie langs vlogen op Schiphol😂
    Maar nog geen tijd gehad om mee te lezen
    Klinkt top allemaal!
    Benieuwd weer naar de volgende avonturen
    Have fun!!