Dag van vertrek

1 november 2019 - Almere, Nederland

Na maanden van voorbereiden en aftellen, is het vandaag zo ver. Alles gepakt en ingecheckt. We worden rond 2uur opgehaald door een kennis van Gianni en naar Schiphol gebracht.

De vlucht vertrekt om 1730uur van F04, dus niet al te ver lopen. De vlucht loopt aardig vol dus we zijn blij dat we niet op stand-by basis vliegen. Lekker te weten dat je je vaste stoel hebt.

Op Schiphol nog even winkeltjes kijken en Daisy gedag zeggen 🤗.

Hopelijk niet te veel hobbels op de route en geen vertraging.

1. Daisy:
    1 november 2019
    Eindelijk is het zover! Leuk dat jullie nog even bij me langs komen straks🤗🤗🤗 x Daisy
  2. Branca:
    Heerlijk vooruitzicht en wij zitten hier in de brrrr kou. Alle gekheid op een stokje, het is jullie van harte gegund en zo naar uitgekeken dus fijn dat het nu zover is. Siem en ik wensen jullie the time of your life en ga er heerlijk van genieten en vooral eruit halen wat er te halen valt. Voor nu dan een fijne en vlotte reis/vlucht gewenst en al het goede wat je tegen gaat komen. Veel plezier en de groetjes 😘 😘 😘
  3. Lydia en Jan:
    1 november 2019
    Hele fijne vakantie lieverds we gaan jullie volgen en wij letten goed op jullie tuin! 😘