Dag 9 - Rust

3 juni 2018 - Bocas Del Toro, Panama

Vandaag ook een rustdag! Het weer is super, lekker aan het zwembad gezeten. Hans kon t opbrengen met de fiets naar het Noorden te fietsen. Tot de weg ophoud zeg maar. Helaas foto’s met de camera gemaakt dus ik upload die als we thuis zijn.

Vanmorgen weer een super home made ontbijt met pancakes op kokosmelk basis, vers fruit, heerlijke smoothie en voor mij een kop verse gemberthee. Wel een scheutje honing erin want hij was super scherp. Ik denk dat er een hele gember ingegaan is. Maar als je niet lekker bent is dat de beste medicijn.

Tussen de middag heeft Hans de helft van de overgebleven spaghetti gegeten. Dus als we nog een pizza bijbestellen hebben we vanavond genoeg voor twee.

Ik maak t niet laat vandaag, morgen staat die verschrikkelijke reis terug op het program. Met de taxi naar de stad, met de boot naar het vaste land en dan die weg van Almirante door de bergen naar Santiago. Ik heb vast een duur hotel geboekt in Santiago zodat we ons lekker in de watten kunnen laten leggen.

Tot morgen lieve allemaal!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Branca:
    4 juni 2018
    Hopelijk ben je wat aan de betere hand? Zeker gezien de lange terugreis. Dan heb je zeker wel wat luxe en verwennerij nodig. Alvast heel veel sterkte gewenst. Dikke kus van ons XXX
  2. Yvon:
    4 juni 2018
    Goeie reis terug, en zorg goed voor jezelf lieverd, we willen je weer gezond terug! Xx
  3. Yvon:
    4 juni 2018
    Zorg dat je wat cola drinkt... helpt bij mij als een malle als ik buikklachten heb... niet de light versie en zonder ijsblokjes.
    Hoop dat t bij jou ook helpt xx
  4. Lydia en Jan:
    4 juni 2018
    He, da's balen rustig aan wijfie en succes met de terugreis! Xxxx