Dag 8 - rust

2 juni 2018 - Bocas Del Toro, Panama

Niets op de planning, lekker niksen, en vooral doen waar je zin in hebt.

Zwemmen, zonnen, reisblog bijhouden.. dat is het in een notedop.

Dus geen spannende verhalen vandaag.. helaas! Mocht er nog iets spannends gebeuren dan zijn jullie de eersten.

Wat we trouwens hoorden van de eigenaar Is dat ze hier gefilmd hebben voor “Drie op reis” bij de publieke omroep. Ik zal eens kijken of ik een you tube filmpje kan opsnorren.

1. Lydia en Jan:
    3 juni 2018
    Och wijfie, goed om te lezen dat je je wel weer een beetje beter voelt en niets moeten op zo een indrukwekkende reis is ook vakantie hoor :) Neem lekker je rust! Xxx
  2. Mo en Hans:
    Nu weet ik hoe jij je voelde op Bali! Dit is zo niet leuk, baal als stekker.. vandaag nog een rustdag en morgen lange reisdag...
  3. Yvon:
    3 juni 2018
    Ik lees nog mee hoor maar heb t hartstikke druk want zelf ook op vakantie..en mijn reisdagboek aan het bijhouden hahaha
    Mooi alles daar!! Geniet lekker jongens, het vliegt al weer om ..
    Dikke knuffel vanuit de Algarve. Greetz!