Dag 20 - De dagen vliegen voorbij

20 november 2019 - Caloundra, Australië

Alweer dag 20 😕 over 8 dagen vliegen we terug naar Nederland.

Vandaag bijtijds op omdat we naar de Market in Eumundi willen. Een Crafts Market die op woensdag en zaterdag in de ochtend is. Ik heb helaas geen foto’s gemaakt omdat de iPhone (waar ik voor de blog mee fotografeer) haperde vanmorgen. Na een reset is alles weer ok, maar dat was te laat voor de markt.

Al met al was de markt leuk, veel handmade spulletjes en als je op zoek bent naar jurken, sieraden of baby-kleertjes kan je je lol op. Ik heb wat oorbellen gekocht en Hans een riem, maar voor de rest niets meenemerigs 😉. Na anderhalf uur hadden we het wel gezien en reden we door naar Kenilworth. Die plaats staat bekend om Diary-Products. Melk en eigen kaas. Maar er gaat 1 weg doorheen, en die heb je zo gepasseerd.

In de Hinterland (zoals het gebied landinwaarts heet) stikt het van de bergen, en rijd je constant omhoog en omlaag. Prachtige uitzichten en vele koeien 🐮. En met een eigen auto kun je makkelijk even stoppen en foto’s maken.

Via Maleny (waar we eerder waren) en Landsborough weer terug naar Caloundra.

Boodschappen gedaan voor vanavond, en naar het appartement.

Gianni is naar de sportschool, en Hans het dorp in voor een vlag voor onder de veranda thuis. Ik heb de afwas gedaan want de vaatwasser liet ons weer in de steek. Er is een klusjesman langs geweest, maar kon de vaatwasser niet maken. Waarschijnlijk komt morgen iemand anders langs. Dus tja alles op de hand.

Geen plannen voor vanavond.. dus lekker rustig aan.