Dag 19 - Rustdag 😊

19 november 2019 - Caloundra, Australië

Dag 19 van onze reis is een rustdag.

In het kader van “Never a dull moment” maakten we gisteravond nog wat mee. Hans was al bijtijds gaan slapen en Gian en ik keken nog wat tv.

Gian riep om een uur of 10, “Mam ik doe de vaatwasser aan”, nou prima, geen probleem. Wat ik helemaal vergeten was, en ik had van de eigenaar tot 2x toe een berichtje ontvangen, is dat tussen 09PM en 11PM het water afgesloten zou worden.

Je voelt m al aankomen, rond 2300uur allemaal schuim in de keuken. Op de vaatwasser brandde het lampje “check water”... oh nee hè...Gianni gelijk alle schuim weggedragen 😀.. ik de vloer drogen en de vaatwasser uit. Geprobeerd de knop uit aan te doen, maar het rode lichtje bleef knipperen.. nou goed de grond was droog, morgen weer een dag 😅

Hans was als eerste op, en vond de vaatwasser hem knipperend aankijkend. Wat trucjes geprobeerd maar mocht niet baten. Zelfs een reset hielp niet. Beneden bij de receptie aangegeven van de vaatwasser, maar we moesten zelf proberen en als t niet lukte kwam de monteur. Uiteindelijk heeft Hans de vaatwasserslang ontkoppelt en weer aangesloten, en toen was alles weer normaal. Een luchtbel 😇...

Na het ontbijt ging Hans een stuk langs de kust wandelen en ik met Gian heerlijk naar het zwembad en daar een paar uur doorgebracht. Hans is na de wandeling ook die kant opgekomen. De mannen zijn na een poos afgetaaid. Hans ging boodschappen doen (hij kan niet rustig zitten) en Gian richting sportschool hier om de hoek.

Lekker een middagje niks. De witte was heeft gedraaid, en verders op ons balkonnetje doorgebracht.

Vanavond zelfgemaakte hamburgers met frisse salade gegeten, en nog ff tv kijken. Morgen vroeg op want dan gaan we het binnenland in.

Welterusten alvast 👋🏻

1. Cat:
    19 november 2019
    Blijf jaloers op de mooie reis die jullie maken! Wat een ervaring! Geniet van de laatste dagen... 🤗
  2. Lydia en Jan:
    O,owhhh gelukkig goed afgelopen 😜
  3. Branca:
    19 november 2019
    Geniet er nog maar van, voor je het weet is het alweer voorbij. Leuke verhalen Mo, lees ze met plezier. Goldcoast is prachtig, doet zijn naam eer aan. Groetjes daar van ons😘