Dag 18 - Along the Sunshine Coast

18 november 2019 - Caloundra, Australië

En ja hoor.. ik zat om 0300uur voor de tv 📺 om de race te zien. Geen minuut spijt gehad, spanning en sensatie, en Max wint 🏁.Om 0530uur weer mijn bedje in, moest wel de huldiging zien met het volkslied. En om 1000uur was ik weer wakker 🤓

Ontbeten en het appartement schoongestofzuigt. Hans is naar een viswinkel om de hoek gegaan om verse vis te halen. Gianni heeft een frisse duik genomen in het zwembad. Daarna onderweg gegaan.

Vandaag langs de Sunshine Coast naar Noosa. Op tv werd er niet meer gesproken over bosbranden in die regio, dus safe om te gaan.

Onderweg gestopt om kleine plaatsjes op de route te bezoeken, errug leuk! Noosa zelf is de meest toeristische plek, maar een lieflijk plaatsje. Op de route ook gestopt om de kust te bekijken... geweldige uitzichten. Zelfs pelikanen gezien.

De route ging van Caloundra, naar Maroochydore, Marcoola, Point Arkwright (prachtig uitzicht), Sunshine Beach naar Noosa Heads.

Toen via Tewantin naar Boreen Point aan Lake Cootharaba. Door naar Pomona, Cooroy via Eumindi terug naar Caloundra.

Bij terugkomst heeft Gianni de sportschool bezocht en ik ben met Hans naar Coles geweest voor boodschappen. Hans heeft vanaaf gekookt, Frutti di Mare con pasta, super lekker.

Nu nog even tv kijken, en straks lekker slapen!! Weltrusten 💤💤

1. Yvon:
    22 november 2019