Dag 17 - Caloundra

17 november 2019 - Caloundra, Australië

Vandaag is zondag. Rond 0800uur weer wakker en ontbeten in het appartement.. in de ochtend zou het droog zijn  en later vanmiddag regen.

We hebben de zondag ochtend markt bezocht. Heel leuk met allerhande kraampjes. Hans zijn koffer is op de route ergens beschadigd, dus we moeten voor een nieuwe kijken. Liefst een grotere, zodat we alles mee terug kunnen nemen 😊.

Daarna met de auto noordwaarts langs de kust. Prachtige stranden, heerlijk briesje bij plm 30 graden, en zoveel te zien.

Onderweg gestopt voor een kleine lunch met een fruitshake .. heerlijk met dit warme weer.

Aan het eind van de middag, inkopen voor vanavond gedaan bij Woolworth.Terwijl we in de supermarkt lopen, ging het licht knipperen (uit en weer aan) gevolgd door doffe klappen. We wisten gelijk “Regen!!!”

De omroeper zei dat niemand zich zorgen hoefde te maken, maar dat de klappen kwamen van een luchtsysteem op het dak. Bij de kassa zagen we pas hoe erg t regende. Met bakken kwam het uit de hemel, echt van die slagregens, gepaard met enorme hagelstenen.

We hebben een half uur gewacht tot het wat minder werd. Daarna is Gianni de auto gaan halen en zijn wij bij de ingang ingestapt.

Maar onderweg naar het appartement terug ging t weer ontzettend hard regenen. De wissers draaien full speed.

Nu eenmaal terug in het appartement is t weer rustig en droog. En is het nog 23 graden.

Vanavond lekker gegeten, en nu tv 📺 kijken.

Vannacht om 0300uur wordt F1 hier uitgezonden, Max Pole, dus wie weet... zet ik een wekker om te kijken 👀

1. Lydia en Jan:
    18 november 2019
    Productief dagje geweest zo te lezen 😀 lekker wat Km’s gemaakt langs de mooiste plekjes. Kijk uit naar jullie foto’s