Dag 15 - De terugreis

19 november 2021 - Almere, Nederland

De dag begon wat later vandaag. Het is reisdag. Dus alle tijd. Rustig ontbeten, alles ingepakt en schoongemaakt.

Om 1500uur richting Hato Airport, afscheid genomen van Heidi en Hans, en koffers weggebracht. Deze keer geen mogelijkheid voor Sky Priority, want ook IPB-ers moeten via economy lane. Eerst QR code en paspoort gecheckt, en stand-by naar de gate.

Om half 6 werden de instapkaarten verdeeld .. Hans en ik rij 16 en Gian en Naomi rij 54. Maar du moment dat ze uitgedeeld werden kreeg Gian te horen dat zijn broek niet in orde was. Niks bij de hand,  en we wilden niet mee en Gianni achterlaten. Dus besloten ons te offloaden en in te checken voor de latere KL734 om 2100uur.

Wat een gedoe! Achteraf werden we goed geholpen en konden we de hele rit opnieuw beleven. Gian met een witte broek van Hans. Stond best leuk eigenlijk 😅

Nu zitten we te wachten op de vlucht, die is net geland. En benieuwd naar de stoeltoewijzing.

Dat werd Hans en ik op rij14 en Gian en Naomi rij 15.

De vlucht duurde 8.30uur en we waren rond 11uur lokale tijd in Nederland.

Zo komt onze vakantie ten einde.
Twee heerlijke weken, en dat geldt ook voor Hans, Gianni en Naomi.

Tot de volgende vakantie!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lida van Beek:
    20 november 2021
    Jeetje wat een gedoe. Nou ja jullie zijn veilig thuis.
    Mijn dochter en schoonzoon dachten dat zij gisteren naar huis zouden vliegen.
    Paul ging uit checken. De mevrouw vraagt wat kan ik voor u doen. Uit checken zei Paul. U vertrekt morgen pas meneer. Dus koffer weer mee terug en nog een dagje genieten. Hans zag ook de mooie blauwe lucht op mijn telefoon. Ze vertrekken nu vandaag en als het goed is landen ze morgenochtend om 8.10 uur op Nederlandse bodem. Vond dit leuk nog even te zeggen en fijn dat jullie weer thuis zijn.
  2. Mo en Hans:
    20 november 2021
    Och wat een verhaal haha..nou toch een dagje extra voor hun! Tot snel 👍🏻
  3. Lydia en Jan:
    20 november 2021
    Inmiddels zijn jullie als ik dit lees alweer veilig thuis leuk om Curaçao via jullie te beleven maar huh?? Gian z’n broek niet goed wat is dat nu? 🤭
  4. Mo en Hans:
    20 november 2021
    Regels voor KLM-ers dat je net in pak verschijnt, maar dat is al jaren niet meer.. behalve Curaçao die houden zich strikt aan de ouderwetse regels. Als je business class reist snap ik het. Maar achterin met de benen in de nek….
  5. Branca:
    20 november 2021
    Wat was er dan met zijn broek? Zaten er bolletjes ingenaaid? 😂😂😂Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn en lekker genoten hebben. Morgen 16:45 Ajax, ik ga je horen. Liefs van ons
  6. Ton & Anneke:
    20 november 2021
    Tja...die IPB-regels. In de Economy Class zouden ze toch wat minder kritisch moeten zijn.
    Puntje voor de Ondernemingsraad?
    Welkom thuis!