Dag 13 - Terug naar Panama Stad

7 juni 2018 - Panama City, Panama

Een kleine reisdag vandaag.. maar eerst het lang verwachte ontbijt.

Hans en ik zaten om 0800uur klaar op wat er komen ging, maar pas om 0825uur verscheen de eigenaar.

Een gebakken eitje, 2 toastjes, bakje fruit - appel, peer en banaan - en klein glaasje jus. Koffie kwam later. Je mag t niet vergelijken met de andere ontbijtjes deze vakantie, maar het kon er mee door.

Vanmorgen zoals gezegd wederom geen water, en eigenlijk is dat best lastig. Wat ons ook tegenstond was dat niemand de kamer na de eerste nacht had opgemaakt.

Alles ingepakt, afgerekend en op naar Panama Stad!

Ik dacht, neem het eerste stuk voor mijn rekening, maar voor de het goed en wel doorhebt ben je 50km verder en in de voorstad van Panama.. nou dan  maar doorrijden en eigenlijk reden we er vrij simpel heen. In ene doemde het hotel op, easy peasy..

Ingecheckt en auto afgegeven voor de valet. We kregen bij de receptie een free upgrade naar de executive rooms, en zitten daarom op de 32e verdieping. Mogen vrij gebruik maken van de executive room beneden, en complimentary lekkers op de kamer, zoals fruit, koekjes en gratis fris in de koelkast.

Lekker gedoucht (met veel water) en rustig aan gedaan.

Vanavond uit eten geweest bij een Indiaas restaurant.. The Raj, super lekker en spicy. Heen een taxi genomen en terug gelopen, heerlijk temperatuur , en een briesje. Naast ons hotel was een Starbucks in aanbouw toen we aankwamen, en nu we terug zijn is ie geopend.

Dus net een heerlijke Frappuchino Caramel en een met Dulche de Leche genomen.

Nu weer terug, en we drinken nog een drankje voor het licht uitgaat.

Tot morgen, welterusten!!

1. Yvon:
    8 juni 2018
    Die Starbucks had ik ff gebeld... opschieten! Ze zijn er wel aan toe😎
    Al vast goeie reis naar huis! Xx
  2. Branca:
    8 juni 2018
    Wat is een douche dan lekker he als je eerder niet kon. Ik heb heerlijk met jullie mee genoten, leuke verhalen gelezen en gemerkt dat jullie het reuze naar de zin hebben gehad. Mooi avontuur hoor! Bijna naar huis en dat is ook weer lekker. Goede vlucht en tot gauw. Liefs, Branca
  3. Lydia en Jan:
    8 juni 2018
    Nou eindigen met een koningsontbijt :) is niet verkeerd en wat een uitzicht. Voor straks Safe trip en tot snel!

Xxx