Dag 12 ... Einde in zicht....

6 juni 2018 - San Carlos District, Panama

Rond 0700uur opgestaan.. met de eigenaar afgesproken om om 0800uur te ontbijten.. maar je raad het al, om 0800uur verscheen de eigenaar verslapen aan de deur... nee laat maar, wij halen ons eigen ontbijt haha.. morgen wel alsjeblieft, want dan hebben we een reisdag.

Op naar de Mac voor een Mcbreakfast, weer eens wat anders dan vers fruit..

Bestellen is best een dingetje als je niet de hele taal machtig bent en niemand anders dan Spaans praat. Maar met handen, plaatjes wijzen etc kom je er wel.

We gingen daarna de omgeving verkennen.. en kwamen uiteindelijk terecht in Punta Chame. Een minuut of 20 hiervandaan. Prachtig uitzicht, heel veel dieren, en goed te rijden. Wat ons opviel, heel veel ubanizationes, zeg maar afgesloten compounds, maar wat erbuiten staat is vergane glorie, en slecht onderhouden. Ook is er niemand die zijn vuile spullen meeneemt uit de natuur. Vergeven van plastic dopjes, schoenen, stukken stof en zelfs een scheenbeschermer gezien, wat zonde.. en je dan verbazen dat de zee volloopt met plastic.. BAH!!!

Op de terugweg bij een mall wat boodschappen gedaan, voor Hans geslaagd met een shirt.

Eenmaal in het hotel tijd voor onszelf. We zitten lekker boven op het dakterras. Het is een graad of 33, mis alleen het briesje wind zo nu en dan.

De lucht in de verte zag er dreigend uit, echt een zwarte lucht, maar die ging voorbij .. nu is alles weer helder.

We kwamen er toen achter dat er geen water op de kamer was. De eigenaar gewhatsapped, maar die antwoordde gelijk dat het hele dorp zonder water zat. De zuiveringslokken waren verstopt ofzo, vaag verhaal. Maar goed, we hebben 2 5liter cans met water op de kamer.. dan maar morgen douchen als we terug in Stad zijn.

Net ge-FaceTimed met vriendin, maar in Nederland is het nu middernacht.. en iedereen slaapt (geloof ik, haha)

Hier houden we de avond rustig dus melden we ons af.

Tot morgen, een reisdag terug naar Panama Stad..

***CORRECTIE - Om 1900uur hadden we weer stromend water in de kamer.. dus douchen!!! **** maar in de ochtend wederom niks meer ... helaas!!

1. Branca:
    7 juni 2018
    Haha en die vriendin is nog steeds wakker en heeft weer genoten van jullie dag. Wel balen van het water, hopelijk is het er morgen weer, maar dat betwijfel ik. In ieder geval suc6. Kus van ons😘😘😘