Dag 10- een reisdag

4 juni 2018 - Santiago de Veraguas, Panama

Afgelopen nacht heeft het hard geregend met zware bliksem en onweer. Echt van die klappen waarvan je de bliksemschicht ziet en meteen inslag. Dus toen de wekker ging om 0700uur regende het nog steeds pijpenstelen. Het meeste was al ingepakt, maar je hebt altijd wel “die laatste spulletjes”

Boven ontbeten, wederom heerlijk fruit, smoothie en koffie.

We werden om 0845uur opgehaald door de taxi, die ons zo snel als kon naar de kade in Bocas stad bracht. Hij deed er 20minuten over, maar na al die regen is de weg een drama.

De boot gaat elk half uur, dus die van half10 was voor ons. Gelukkig was de boot rondom dicht.. ik zag ons al met open ramen varen hahaha..

De rit op het water duurde 25minuten. Het water was rustig behalve als we een tegenligger hadden, dan heb je de golven van de andere boot en die sloegen tegen de onze.. en hupsakee, 2 liter water over de rand van de boot, precies waar ik zat.....

Bij aankomst zeikendnat maar gauw de auto opzoeken en de airco aan..

Ging allemaal prima.. en nu het mooiste.. de rit waar we allebei als een huis tegen op zagen, verliep heel smooth.. en we hadden de rit over de bergen in 2,5 uur geklaard. Waar lag het aan dat de heenreis zo lang duurde.. geen verklaring. Toen was t nog dik 2uur op de Pan American Highway naar Santiago. Nog wel pittige buien onderweg, maar hey.. je zit toch droog...

Ingecheckt in het Mykonos Hotel aan de Highway.. alles op de kamer en we zijn de stad gaan verkennen. Hiernaast het hotel een shoppingmall, Santiago Mall genaamd, zag er veelbelovend uit maar eenmaal binnen viel het vies tegen. Echt niks.. dus gelijk weer pleite. Toen bij een supermarkt inkopen en bij de Mac Donalds gegeten..

Daarna weer terug in het hotel. Besloten om morgen door te reizen naar San Carlos, twee uur verder en dichterbij Panama Stad.

Buenos Noches!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade