Reisdag Koh Tao naar Bangkok

26 september 2017 - Bangkok, Thailand

Heel vroeg opgestaan. En een prachtige zonsopgang gezien. Heb er een foto van gemaakt.

De wc was mijn beste vriend vannacht.. dus tijd voor Loperamide!
Na 2 tabletjes hield t gelukkig op.
Kijken hoe lang t werkt.

Samen ontbeten, maar ik hield t bij jus, thee en cornflakes met banaan.
Onze bagage werd door de jongens hier op t resort naar boven gesjouwd.. wat een helden.. ik zie me echt niet die Samsonite 83 treden omhoog sjorren, in 28gr en zon.
Om 1400uur komt de taxi ons halen, dus we hebben nog effies.

De rit naar de pier duurde slechts 5 mins. Ingecheckt bij de rederij en gelijk een kaartje gekocht voor naar de luchthaven. De boottocht was bumpy, de zee was een stuk wilder dan de heenreis. Maar de rit leek korter. Bij aankomst stond het AirPort busje al klaar. Met z'n negenen erin gepropt en rijden maar.

Op de luchthaven een dooie boel. Weinig te beleven, en als je eten besteld moet je een uurtje de tijd nemen. Maar waarschijnlijk het enige eten wat we zouden krijgen, dus huppekee besteld. Ik had een ciabatta met Parma ham .. nou dat werd een grote ciabatta met heul veul sla, tomaat en ui, en slechts 2 reepjes Parma ham haha..
Hans bestelde cheese-burger, maar de cheese was op.. helaas!
De vlucht van 50mins vertrok om 2000uur, een Bombardier, nieuw toestel. De vliegtuigen van Nok Air zijn beschilderd met vogels op de neus.
 Eenmaal terug in Bangkok Don Muang (Domestic AirPort) met taxi naar het Sheraton.

Nu lekker slapen, morgen de laatste reisdag!
Welterusten!