Laatste dag op Koh Tao

25 september 2017 - Koh Tao, Thailand

Vandaag alweer de laatste volle dag op het eiland. Een prachtige dag dus lekker tijd aan onszelf.
Lekker wezen snorkelen, met de scooter het eiland afhoppen en mooie kiekjes schieten en wat laatste souvenirs.

En helaas ook de koffer inpakken. Het hoort er allemaal bij.
Hans is volledig hersteld, gelukkig maar, want morgen is weer een lange reisdag.
Vanavond op onze binnenlandse vlucht inchecken met Nok Air.
Hij gaat alleen wat later, kregen we netjes een mailtje over, dus gelijk het hotel in Bangkok mailen dat we laat aankomen.

Heerlijk avondeten gehad, en voor morgen taxi besteld naar de catamaran.
Taxi komt 1400uur, en 1445uur vertrekt de boot. Goede aansluiting.
Ook gevraagd of we langer in het huisje konden, nou geen punt.

En verder heb ik morgen vier sterke armen nodig om onze grote bagage naar boven te sjouwen.. 83 treden omhoog 😅

Het is nu 2050uur, en ik heb zojuist Ingecheckt bij Nok Air. Stoel 33A en B.
Koffer is gepakt, alleen nog de laatste spulletjes morgen erbij doen.
Dan gaat de grote reis naar huis beginnen.