Dag 4 op Koh Tao

24 september 2017 - Koh Tao, Thailand

Vannacht onrustig geslapen. Hans zijn verhoging steeg in de avond naar 39.7.. om 0100uur weer getemperatuurd en toen zakte t iets net onder de 39graden.
Met ibuprofen en continue in de gaten houden, ben ik de nacht doorgekomen.
Vanmorgen om 0900uur weer temperatuur meten en toen was het 37.9.
Gerustgesteld!

Niet ontbeten hier boven, Hans had geen trek in t ontbijt van dit resort, maar rustig aan bij het huisje.
Tegen half12 zijn we vertrokken met de scooter. Onderweg een lekkere tosti gescoord met jus d'orange. Toen verder het eiland verkend, en we kwamen op prachtige plekjes uit.

De schone was opgehaald ☺️.. en boodschapjes gedaan voor bij het huisje.
Nu lekker terug in onze bungalow, en Hans is even tukkie doen.
Bijtanken van afgelopen nacht.

We hebben rond 1900uur wat gegeten. En ik ga jullie welterusten wensen,
mijn ogen vallen toe. Tot morgen!

1. Branca:
    24 september 2017
    Fijn te horen dat het weer beter gaat. En natuurlijk goed te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben. Mooie verhalen en prachtige fotos. Nog een paar dagen zit het er weer op, voor ons ook. Siem is ook beroerd, Ajax staat 2-0 achter van Vitesse. Heel veel plezier nog en liefs van ons :-)
  2. Lydia en Jan:
    Fijn om te lezen dat de koorts gezakt is. Fijne dagen nog!