Dag 1 in Bangkok

11 september 2017 - Bangkok, Thailand

We hebben de buurt verkend.. bij de supermarkt water, fris en bier willen halen.. maar je kunt alleen alcohol kopen tussen 11AM en 02PM en 05PM en 11PM.. en het was 1415uur 🙃.. dus terugzetten die hap.. wel de fris en water mee..na 1700uur in de herkansing.
Het is trouwens 34graden, maar van die broeierige hitte.. zweet loopt van je hoofd..
En in alle winkels staat stijf de airco aan.. gevolg.. (vul zelf maar in).
Het heeft vanavond geregend, maar die warme douche deert niemand.
 Alle taxi's claimen een "goede prijs" te vragen en de TukTuk drivers spannen de kroon. Nee sorry alleen taxi met meters.. maar we hebben gelopen, s avonds is t prima met een briesje.
Leuke winkeltjes, restaurantjes, Fast Food (kan niet ontbreken) en Starbucks.
Het avondeten bestond uit Thais buffet, met heerlijke salades, Indian en Thai Currys, allerhande rijst, kip en vis, bijgerechtjes en natuurlijk dessert. Vers fruit, taartjes, Thaise petitfours en veel meer. Ik had mijn zinnen gezet op sticky Rice met mango maar die stond niet op de kaart 😌.. de rest van t buffet maakte alles goed.
Nu bijtijds gaan slapen.. het was een lange dag.. morgen heul vroeg op, want we gaan fietsen! 🚲☀️ Bangkok verkennen by bike! Jullie lezen morgen hoe het was. Het wekkertje staat om 0530uur..
Welterusten!

1. Myl:
    11 september 2017
    Oh klinkt goed

Heel veel plezier
    Veel wind en regen hier, what else is new

Enjoy starbucks
    Niet te veel bekers kopen 😜
  2. Kelly:
    11 september 2017
    Goed om te horen dat jullie het leuk hebben! Ik zou zeggen blijf genieten van het lekkere weer en de thai food! Ik lees graag meer van jullie 🤗🤗.
  3. Yvon:
    12 september 2017
    Dat word zweten op de fiets haha! Ben benieuwd!😄😄
  4. Lily:
    12 september 2017
    Fijn te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Bangkok is niet mijn favoriete stad..veel te veel smog..hoop dat het fietsen meegevallen is..lijkt me heftig daar en ongezond. Geniet en ik lees mee x
  5. Branca:
    12 september 2017
    Gaaf Mo, echt leuk om het zo te delen. Fijn te lezen dat alles lekker voorspoedig gaat. Mooie foto's en poepie sjeik hotel. Wij hier ook super en ook 34 gr. Vandaag een beetje wind erbij maar nog steeds niet lang volhouden in de zon dus veel het water in. Ik kijk uit naar de vervolgverhallen. Herl veel plezier nog samen. Liefs en dikke kus van ons💋