De terugreis

27 september 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Vroeg opgestaan en ontbeten beneden in het hotel. Rond 0900uur waren we uitgecheckt en taxi richting de international luchthaven Suvarnabhumi. Omdat het nog vroeg was, geen file en binnen een half uur waren we er.

Gelijk de spullen ingecheckt, stoel bij de nooduitgang met beenruimte, en lekker achter de douane shoppen. Hans werd nog tegen gehouden door de douane omdat hij zonnebrandolie bij zich had. De fles van 150ml was nog maar met 20ml gevuld, maar evengoed in de prullenbak.

Bij de immigration een lange rij, maar daar gingen we vrij rap doorheen. Achter de douane onze laatste THbaht opgemaakt aan souvenirs en koffie, tot we naar de gate moesten. Ook daar verliep alles vlot.. Het zat gewoon mee.

De vlucht duurde 11uur. Hans kon goed slapen, ik daarentegen was klaarwakker. Heb daarom 4 films bekeken haha.. Bij aankomst op Schiphol werden we tegen gehouden door de douane. Nee.. niet weer.....

Hans moest koffer openmaken, maar toen hij zei KLM personeel te zijn mocht de koffer net zo snel weer dicht. En ik werd tegengehouden omdat ik relatief weinig bagage bij me had voor 17dagen Thailand. Ik zei bij die meneer achter me te horen met die Samsonite, en toen mocht ik ook door. Pfff.. tis wel een geode altijd.

Met de trein naar Almere, alwaar we door Hannie werden opgehaald.

En zo eindigde een geweldige vakantie. Veel gezien en zeker veel gedaan, maar het was het allemaal dubbel en dwars waard. Hans is al zeker dat we wel teruggaan naar Thailand want er valt nog heel wat te beleven. Wie weet!