Laatste dag in Bangkok

16 september 2017 - Bangkok, Thailand

De laatste dag in Bangkok.. de zon schijnt, dus goede moed om iets te ondernemen.
Bijtijds ontbeten .. gek hè .. zoveel te kiezen en gewoon happy zijn met een sneetje brood met gebakken ei.. misschien wordt de overdaad iets te veel van het goede en zoek je de simpele dingetjes op. Wel verse mango sap, want de sappen hier zijn heerlijk! Hoewel Hans moest wennen aan de guave-sap hahaha..

Vandaag wilde we de weekend market  Chatuchak bezoeken in het noorden van Bangkok. Die is alleen open op zaterdag en zondag van 0800-1800uur.

Heen met de taxi, en terug hebben we de metro genomen. Ook een leuke ervaring. Het station dat je moet nemen van de market heet.. Mo-chit! Je verzind het niet 😂.
De markt was immens groot.. het enige voordeel was dat de standhouders je niet aanklampen en de kop gek zeuren. Ze laten je in alle rust hun waar bekeken. Opvallend was verder dat er ook veel Thai komen, het is echt een lokale happening. Maar enig om te zien. Je kan onmogelijk alle standjes bezoeken, en na een stuk of 200 heb je het wel gezien, en voel je je voeten van het slenteren. Voor Hans een mooie riem en voor Gianni ook iets gevonden.

De metro terug genomen alleen is het eind station Hua Lampong - het treinstation.
Daar gestopt op een terrasje voor een biertje/cola en een rijst met curry/garnalen en rijst/kip.

De taxi teruggenomen naar het hotel. En flat-out kijkend naar de F1 training van gister en de aanloop naar de kwalificatie vanavond. Het scheelt 1 uur met Singapore, waar de Grand Prix wordt gehouden.

Uiteten geweest bij Harmonique en bijtijds gaan slapen.

1. Yvon:
    17 september 2017
    Leuk! Benieuwd naar de fotos!!
  2. Lydia en Jan:
    17 september 2017
    Gezellig dagje weer en wij reizen weer dapper mee hoor kom maar op met die verhalen en foto's :) Enjoy lieverds