Halverwege de trip - dag 7

1 juni 2018 - Bocas Del Toro, Panama

Vandaag zijn we op de helft. Opgestaan rond half9, en boven ontbeten. Vers fruit, heerlijke muesli, broodjes van kokosmelk, eitjes, smoothie van vers fruit.. te veel om op te noemen. Verse koffie en thee.. je mocht alles pakken.

Verderop zitten 7 Argentijnen in een huis, maar die hebben het huis afgehuurd.. denk dat dat een hele goede optie is. Zij gingen na het ontbijt snorkelen.

Omdat ik niet lekker wakker geworden ben, besloot ik hier te blijven en Hans is met de bus naar de stad gegaan. Een busrit kost $3 en een taxi $20, nou de keuze is snel gemaakt.. hij heeft met de camera foto’s gemaakt die ik niet kan plaatsen, dus heb ik wat foto’s van internet geplukt! Isla Colon (waar wij vertoeven) is het enige eiland waar auto’s rijden. Ze hebben twee wegen naar het Noorden, linksom en rechtsom.

Ik heb geen koorts - 38,2 - maar gewoon een naar gevoel in de buik. Ik hou alles binnen, maar na een portie fruit heb ik genoeg. Vervelend, want ik slaap een gat in de dag.. wellicht vermoeidheid die er nu uitkomt.

Gelukkig is Hans beter ter been, en doet alles voor me.

Ik mag alleen niet het zwembad in en de zee heeft last van onderstroom. Dus meer als een douche op de kamer is er voor mij niet bij.

In de avond hebben we bij de buren gegeten, bij Oasis. Hans vooraf een aspergesoep en als hoofdgerecht een special met fish en chips.. ik hield het bij een traditional salade van het huis.Heel goed te eten.

Rond half10 weer naar ons hotel en ik ben als een blok in slaap gevallen.