Dag 3 op Koh Tao

23 september 2017 - Koh Tao, Thailand

Vervelen we ons al? Nee hoor, maar soms is een rustdag voor jezelf een prima idee.

Na het ontbijt hebben we de scooter gepakt en hebben we eerst de vuile was weggebracht. We hadden 3kg voor 120ThB = €3. Morgen begin van de middag klaar!
Daarna naar de havenkom, wat kadootjes voor thuis gekocht, foto's van de boten gemaakt en een supergezonde smoothie (combi kokosmelk, met banaan, pindakaas 🤔en honing) in een cafeetje. Bij Coconut Monkey, mocht je ooit op Koh Tao belanden ☺️.

Na gewinkeld te hebben, weer met de scooter naar ons resort, alwaar we op ons terras de middag doorbrengen. Met IPad, boek of tv kijken.. ook daar zijn vakanties voor.

S Avonds een burgertje gescoord met frietjes. Ook wel eens lekker na alle curry's.

Hans heeft een lichte verhoging maar we slaan geen alarm. Nog niet. Op zeker geen foute garnaal Lydia ☺️, dus vrienden met het toilet wordt hij nog niet.
Ff komende nacht afwachten, en dan weer meten. We zien morgen hoe t is.

Welterusten!

1. Lydia en Jan:
    24 september 2017
    Aiiiii....Hans.hoe gaat ie? Thank God geen slechte garnaal is niet leuk niet wil je niet 😜 Geniet ook van de rust jongens best al druk geweest en met zo een uitzicht moet dat wel lukken! Enjoy lieverds