Dag 2 op Koh Tao

22 september 2017 - Koh Tao, Thailand

Na een heerlijke nachtrust in de bungalow onder de klamboe, waren we 0700uur klaar wakker. En als je je gordijn opendoet kijk je recht op de zee. Wat wil je nog meer..
Ontbijt is boven in het restaurant, niks mis mee. Simpel en goed.

Daarna 2 scooters gehuurd voor 4 dagen.. samen €40.. super!
Spulletjes gepakt en het eiland verkend.. heuveltje op en af, maar met scooter is het perfect! Gestopt op interessante plekjes, je kan zelf bepalen wat je doet en dat geeft heel veel vrijheid! Alleen wel goed ingesmeerd; we zijn al bruin maar toch beter voorkomen dat je toch verbrand. Het is heel verraderlijk als het bewolkt is, je merkt veel minder dat je verbrand. Maar beter dan in de volle zon.

Rond twee uur naar het strandje wat snorkelen en visjes kijken.
Geweldige ervaring ..  het is wat klauterwerk maar dan heb je wel wat. Leuk strandje en het water is kraakhelder. Allerhande visjes van ienieminie tot groot..
In het huisje lekker afgedoucht, en op het terrasje drogen met een biertje en een breezer.

Vanavond heerlijk uiteten, en voor mij is t nu mooi geweest!