Dag 14

8 juni 2018 - Panama City, Panama

Rond 0800uur opgestaan dus dat was uitslapen. Heerlijk want vandaag hoefden we niks. Heerlijk riant ontbeten beneden, wat een verademing met het vorige ontbijt in San Carlos!!!

In de middag naar de shopping mall .. gewoon slenteren, winkel in winkel uit, super relaxed, geslaagd voor een tas en schoenen.

Bakkie bij Starbucks, en toen we geen zin meer hadden taxi terug naar het hotel.

Straks rond 2000uur terug naar het Panamese Restaurant El Treviche als afsluiter van de vakantie. We hadden daar de vorige keer zo waanzinnig lekker gegeten dat we die niet kunnen overslaan voor een tweede keer.

We hebben online ingecheckt, dezelfde stoelen als heen, bij de nooduitgang. Maar de vlucht is overboekt dus de stoel naast me zal bezet zijn.

Gokken op een klein Panameesje hahaha...

Vanavond bij terugkomst vast koffers inpakken en de “laatste dingetjes”morgen erbij.

Ik zwaai vast af, morgen de laatste dag..

Welterusten!

1. Lydia en Jan:
    9 juni 2018
    We vonden het weer leuk om mee te reizen met jullie verhalen. Again Safe trip! And welcome home xxx
  2. Branca:
    9 juni 2018
    Wat jammer weer, helaas komt aan alles een end! Jullie hebben lekker genoten en kijken terug op een mooie tijd. Laatste dagje voor jullie, ons 1e dag of eigenlijk alweer de 2de is begonnen. Wij gaan straks ontbijten en op verkenning uit. Een fijne reis terug en sws tot de 23ste. Dan doen we het op zn Grieks dunnetjes over. 🙋😘👍
  3. Yvon:
    9 juni 2018
    Mooie verhalen, thnxx! Goeie reis naar huis xx